TUSZ DO RZĘS GOLDEN ROSE |MOJA OPINIA|

by - 23:40

Ostatnio w nowościach mogliście zobaczyć tusz do rzęs z Golden Rose. Kosztował jedynie 12zł a opinie dziewczyn na tą firmę były znakomite dlatego pomyślałam, że skoro tak kochamy lakiery GR to czemu by nie spróbować tuszu? Mam dużo produktów z Golden  Rose ale ten..
No i tu jest problem, że żałuje zakupu..


Tusz nie zachwyca opakowaniem. Zwykłe czarne i małe ale cena znakomita bo tak jak napisałam jedynie 12 złotych a jeśli jesteśmy łowcami promocji to kupimy go nawet za 8 złotych. Więc tak: Tusz przecudownie wydłużył rzęsy i je podkreślił. W końcu moje do niczego rzęsy  były widoczne nawet z daleka! Już po jednej warstwie są jak do nieba. I wszystko było by piękne jak by nie to, że okropnie je skleja i zostawia grudki. To tyle jeśli chodzi o wady. Niby nic ale sklejone rzęsy to zdecydowanie passe. Wyglądają jak byśmy nałożyły sto warstw. Po prostu wygląda to okropnie sztucznie! Ja nie mówię, że tak będzie wyglądać i na waszych rzęsach. Może ja takie mam a może trafił mi się bubel i wszystkie inne tusze są wspaniałe? Może nie którym spodoba się taki efekt jak widać na zdjęciach ale nie mi! :)

                                   OCENA KOŃCOWA: 4/10


A jak Wam podoba się efekt tego tuszu?

You May Also Like

0 komentarze