NaturaFood- Hit?

by - 11:49

Czeeść kochani! Dzisiaj mam dla Was całkiem inny post niż zazwyczaj. Chcę Wam pokazać super fit produkty z Biedry! Coś typu food haul. Biedronka otworzyła bardzo fajne stoisko z dietetycznymi saszetkami. Firma nazywa się Natura Food. Możemy wybierać między obiadami w 15 minut, naturalnymi smoothi, dietetycznymi chipsami i dużo więcej. Ceny są bardzo fajne, bo za jedną szaszetkę, czyli 60g dobrego obiadu zapłacimy około 3zł. Śniadanie, czyli owsianka z owocami (45g) będzie nas kosztować 2 zł a smoothie lub shake (22g28g) również kosztuje 3 zł.
Mogę Wam zdecydowanie polecić takie rozwiązanie, jeśli ktoś chce zdrowo się odżywiać. Oczywiście zdrowsze będę własno-robione smoothie niż takie w proszku, ale na dobry początek będzie to dobrym pomysłem. Ja za swoje trzy dni czterech posiłków zapłaciłam 30 złotych.
Smaki są bardzo dobre i pomimo tego, że nienawidzę, warzyw jedząc, ten obiad nie poczułam, zbytnio tego smaku więc dla mnie to był, wieki plus. A do tego z tyłu opakowania mamy bardzo łatwo rozpisane jak przygotować te dania. Z tej serio są też suszone owoce , jednak ja za nimi nie przepadam.





Owsianka - Owsianek są dwa rodzaje: Truskawka&Wiśnia lub Banan&Rodzynki&Cynamon. Ja jednak zdecydowanie wolę tą drugą wersje. Taka proteinowa owsiana doda nam dużo energii na cały poranek! (haha jak z reklamy ;p) 


Smoothie - Niestety były tylko dwa smaki ale, za to bardzo słodkie! Ja jedno opakowanie zepsułam dodając łyżeczkę cukru, a daje Wam słowo, że nie jest to w ogóle potrzebne! Truskawka i cynamon podbiła moje serce! 

  

Shake - Powiem Wam szczerze, że shake bardziej polubiłam niż smoothi. Zawsze robię sobie któreś z nich w szejkerze po treningu.


Obiad- Na obiad mamy do wyboru kasze jaglaną z trawą cytrynową lub kasze gryczaną z suszonymi warzywami.  








You May Also Like

0 komentarze