Dresy nie tylko dla niego!?

by - 09:24


Hej Kochani! :)


Chyba przechwaliłam naszą pogodę w ostatnim poście... Mamy złotą polską jesień! Jak dla mnie super, bo zatęskniłam już za płaszczem i parasolką! Jednak zdjęcia jeszcze uchwyciłam w słoneczne popołudnie. I jestem, ciekawa co, sądzicie o dresach u kobiet :) Podbiły one serca mnóstwa z nas. I tych starszych i młodszych, gwiazdy je pokochały a instagram szaleje!

W moim przypadku dresy nigdy się nie sprawdzają ze względu na moją figurę, bo i tak wygląda to, jak legginsy (jak w przypadku tych ze zdjęcia). Sama pomimo tego, że stało się to normalną częścią garderoby nawet u kobiet nie, lubię ich. Owszem są wygodne, ale zdecydowanie nie w moim stylu. Ja lubię obcisłe rzeczy pomimo tego, że podkreślają one moje niedoskonałość. Nieraz ubrałam te ze zdjęcia do szkoły, ale czułam się w nich okropnie i nie chcę w żaden sposób nikogo obrazić, lecz kojarzy mi się to z typową matką polką, która gotuje obiady i opiekuje się dzieckiem... Nie obrażajcie się, bo to tylko moje zdanie, ale jestem ciekawa Waszego! Dajcie znać w komentarzu.












BLUZKA - NEW YORK 
DRESY - SZACHOWNICA 
TRAMPKI - CONVERSE

You May Also Like

1 komentarze

  1. TOTO - titanium dog teeth
    TOTO - titanium dog teeth - TOTO. TOTO - TOTO - TOTO. TOTO titanium tv alternative - TOTO - TOTO. TOTO dei titanium exhaust wrap - TOTO - TOTO. TOTO - titanium price TOTO - titanium daith jewelry TOTO. TOTO. TOTO - TOTO - TOTO. TOTO - ceramic vs titanium curling iron TOTO. TOTO - TOTO.

    OdpowiedzUsuń