Wielkie sprzątanie domu!

by - 05:54

Dzień doberek! 

Dzisiaj WSD. Jeśli nie wiecie co to, to macie cudowne życie..
WSD - Wielkie Sprzątanie Domu!

Nie dawno wstałam i od razu zabieram się do roboty. Wytłumaczy mi ktoś, dlaczego to akurat w sobotę wszyscy sprzątają? To przecież, powinno zależeć od tego czy mamy porządek czy bałagan a nie od dnia tygodnia. Ale ja akurat lubię sprzątać, zresztą wiecie że lubię wszelkie zmiany więc mogę sprzątać codziennie.
Dobra przesadziłam, co dwa dni dam radę.

Dziś jednak nie będzie to zwykłe ogarnięcie domu. Mam przyszykowane Pronta, Cify, rękawiczki, gąbki, ścierki, odkurzacz i worki. Trzeba coś zmienić w tym brzydkim ponurym mieszkanku. Sądzę, że jutro po tym dniu ledwo się będę ruszać ale co tam!
Szczerzę, boję się sprzątać kuchnie. Tam jest taki bałagan, że głowa mała. Jak sobie pomyśle, że mam do wysprzątania sześć pokoi, łazienkę, siedem szaf, 3 korytarze  i pozamiatać  schody to ciarki mnie przechodzą. I tak dobrze, że nie mamy większego domu.

Postanowiłam posprzątać jeszcze w komputerze, telefonie i tablecie. Wiecie, zmiana tapety, usunięcie niepotrzebnych zdjęci, aplikacji i innych. Nawet zmieniłam zeszyty do szkoły. Wiem, wiem nie opłacało się bo już końcówka ale kto bogatemu zabroni?! (Żarcik).

A Wy? Ruszyłyście dupy z przed telewizora? Jeśli nie to zróbcie to teraz! Raz, dwa!

Zjem szybciutko domowe pierogi ruskie od babci, coś co jest moim ósmym cudem świata i zabieram się do sprzątanie!




XOXO 

You May Also Like

2 komentarze