Książe?

by - 13:44



Witajcie!

Wróciła księżniczka.

Powiem szczerze, że ucieszyłam się jak mała dziewczynka z lizaka o smaku truskawkowym kiedy zobaczyłam, że jest Was więcej o (trututu!) 22 osoby! Dziękuje, jesteście wspaniali!

Aktualnie siedzę sobie w kombinezonie w panterkę, który zdaniem mamy jest ohydny i zdzirowaty, przy świeczkach o zapachu wanilii i zakuwam do fizyki.
Ale nie rozumiem po co mi ,,Prawo Pashala,, czy jakoś tak.. Nie macie pojęcia jak bardzo jest ciekawe to, że w połowie XVII w. jakiś Blaisae wymyślił prawo, nazwane jego nazwiskiem.

A jeśli chodzi o Johana.. Hm, nie odzywał się do mnie. Ani na Facebooku, ani w realu. A przeszliśmy koło siebie aż 4 razy. Aż i tylko. Płakałam od 7:55 w kiblu i modliłam się żeby tusz się nie rozmazał. I tak co 45 minut. Po szkole siedziałam znów na ławce i szlochałam, chciałam żeby to zobaczył ale cwel wolał siedzieć na dupie i słuchać ostrego rapu.

Książę się odezwał! Nie wierze..
                         Co porabiasz? 
                         Obrażona? 
Piękne słowa <3 Nawet nie wyobrażacie sobie jak moje serduszko się ucieszyło kiedy napisał te dwa pytania. John <3


Dobra, kilka osób powiedziało, że będzie lepiej jak zmienię ,,biurowe,, tło bloga, wygląd. Uwierzcie mi, że bardzo tego chce ale dopiero zamieszkałam w Blogspocie więc nie wiem co i jak.. Szukałam jakieś miłej osóbki, która mi w tym pomoże ale nikt się  nie zgłosił :(
Więc jeśli ktoś z Was się na tym zna to proszę o kontakt :*

                                                                                              


Girl Online jest teraz Offline.

XOXO :*
                       

You May Also Like

3 komentarze

  1. I masz u mnie DUUUUŻEGO minusa. Za prawa PasCala. To jedno z najczęściej stosowanych w praktyce zjawisko. Jak będziesz potrzebować mechanika, to sobie przypomnisz.Przydatniejsze to już chyba tylko Archimenedes, 3 prawa Newton'oweskie i Galilei. Wiem coś o tym, jestem afizyczna a przez 3 lata tłukłam rozszerzenie. Dalej... naprawdę nie rozumiem, jak można płakać za facetem, który ma Cię gdzieś. Heh, chyba nie jestem zbyt dobrą kobietą, to cud, że nie noszę garniaka. No, ale mniejsza z tym: https://www.youtube.com/watch?v=s081JynZrCo
    Ja robię szablony, w sumie już od dawna.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Kuroneko, http://kotnasluzbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga mogę ci zrobić za stałą reklamę mua i czytanie mojego bloga ;P Jak się zdecydujesz, to otworzę prywatny czas, żebyśmy się dogadały

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to tylko dla mnie, czy dla innych też, ale strasznie irytujące jest girl online jest teraz offline. Ściągnięte z książki. Nie lubię jak ktoś robi takie rzeczy, jakby sam nic nie mógł wymyślić... Poza tym nie mam zastrzeżeń, oprócz tego co już osoba przede mną powiedziała czyli Pascala.. Będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń