Moja opinia...

by - 05:34


                                                                                            GIRL ONLINE


       Może ktoś z Was przeczytał starsze posty i wie, że właśnie od tej książki powstał TEN blog, a jak nie to już wiecie. Byłam bardzo zachwycona kiedy zobaczyłam, że jest dostępna w Biedronce. Kosztowała tylko 24 złoty z groszami a w Empiku jeszcze raz tyle.. Zaraz na drugi dzień poszłam po nią i wracając do domu przeczytałam 12 stron.



         Girl Online - Powieści wciągnęła mnie bardziej niż wszystko co kiedykolwiek czytałam, a pochwalę się,  że mam ogromną biblioteczkę z książkami. Tą książkę polecam każdej nastolatce a tym bardziej nam, blogerkom bo Penny - główna bohaterka również pisze bloga.

                     

   Penny Poter jest nastolatką z cudowną rodziną i przyjacielem Eliotem - Gejem. Dziewczyna pod nickiem Girl Online prowadzi pamiętniko bloga na którym, opisuje swoje przeżycia. Jej hobby to fotografia. Gdy w szkole dzieją się nieprzyjemne dla niej rzeczy, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Penny nigdy by nie pomyślała, że ten wyjazd może zmienić całe jej życie. Poznała tam przystojnego gitarzystę, w którym się zakochała. Swoje uczucia zaczyna opisywać na blogu. Gdy myśli, że wszystko się ułożyło i że jej życie zmienia się na lepsze, sprawy zaczynają się komplikować. Okazuje się, że chłopak również ma pewien sekret. Sekret, który może zniszczyć przyjaźń Penny oraz ujawnić jej tożsamość w internecie.



            Książka jest pisana przez Zoe Sugg (Zoelli), którą przypuszczam, że większość z Was zna. 22-letnia logerka i vlogerka z wspaniałym chłopakiem, który również napisał księżkę ,,Książka bez sensu,,. Jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać ale na pewno trafi na moją półkę.


                                                                                            A Wy już czytaliście? Co o niej sądzicie?

You May Also Like

0 komentarze