Bóg z Wami!

by - 04:38

            HEJ! 

      Mam dylemat..  Mam nadzieje, że mi pomożecie. A więc: Ksiądz na religii ogłosił, że jest wyjazd do Lednicy. Jak wiecie, a może nie wiecie tam co roku zawsze w czerwcu są organizowane 24 godzinne spotkanie dla młodzieży wierzących. I chciała bym jechać ale nie wiem.. Z tego co ksiądz opowiadał i pokazywał filmik jest tam naprawdę fajnie i widziałam mnóstwo młodych przystojniaków. Jak bym miała jechać to po to by a) Ominąć dwie matematyki b) Poderwać jakiś facetów c) Spotkać się z Bogiem. Ogólnie wycieczka kosztuje 80 złoty, trzeba mieć śpiwór bo będziemy spali tam (co jest dla mnie przerażające, przecież tam będzie milion ludzi, będzie ciemno i ktoś może mnie zgwałcić..) Jedziemy w piątek 6 czerwca wracamy w sobotę.

                      
        Jestem bardzo wierząca. Dobra, nie byłam w kościele kilka miesięcy i się nie modlę, ale naprawdę wierzę w Boga. I mocno się oburzam jak ktoś powie, że Jezus nie istnieje. Każdy ma swoje zdanie, ale tego nienawidzę..
       Co Wy na to? Może ktoś był? Pomóżcie podjąć mi decyzje czy jechać :).


You May Also Like

0 komentarze