LAB!

by - 05:05

Hej! 



Dzisiaj tak trochę inaczej.. Ponieważ, zostałam nominowana do zabawy: Liebster Blog Award przez Little Wolf. Mam odpowiedzieć na 11 pytania a ja poprostu uwielbiam takie rzeczy! :)

Zaczynamy.


1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Pomysł się wziął z książki ,,Girll Online,, Zoelli.

2.Czego najbardziej nie lubisz robić?

Nienawidzę obcinać paznokci. Nie chodzi o to, że nie dam o siebie czy coś tylko to jest dla mnie dziwne, że obcinam kawałek swojego ciała.. :D

3.Najlepsze wspomnienie z przedszkola?

Nie chcodziłam do pszedzkola :< Pamiętam kiedy rodzice pierwszy raz zanieśli mnie na rękach do przedszkola..Złapałam się głowy taty, płakałam i nie chciałam puścić.

4.Jaka jest Twoja największa pasja? Jak się zaczęła?

Pisanie. Pisanie bloga, piosenek, opowiadań, pamiętnika. Od małego kochałam pisać. Pierwsz raz kiedy dostałam kartę i ołówek by coś narysować pisałam ,,kot, kot, kot,, Pisanie jest czymś pięknym.. 

5. Co planujesz robić w wakacje?

W wakacje planujemy wyjechać z Johnym do Holandii na dwa tygodnie :)

6.Jaka jest twoja wymarzona praca?

Dziennikarstwo. 

7.Masz jakieś ulubione hasło motywacyjne?

PADŁAŚ? POWSTAŃ KORONĘ I ZAPIERDALAJ! 

8. Jakie jest twoje ulubione miasto? Czym wyróżnia się spośród innych?

Moje ulubione miasto to Lubin. Mało znane i małe ale je kocham. Praktycznie niczym się nie wyróżnia, ale uwielbiam je. Polkowice też należy do moich ulubionych.

9.Cecha, którą najbardziej cenisz w innych ludziach?

Muszą być zabawni. To jest dla mnie najważniejsze.

10.Twój największy życiowy sukces lub po prostu sukces.

Hmm, nie wiem.. Na razie to, że mam chłopak :P

11. Ulubiona książka? 

Oczywiście Girl Online!

I to tyle jeśli chodzi o moje odpowiedź :) Teraz pora na Was! Każdy z Was może się nominować. Ale ja wytypuję swoją czwórkę... 

Nominuję: 

My way of life - Za piękne zdjęcia. 
Holly, hejka! - Jesteś moją ulubienicą! 
Packofblueberry - Za grzywkę i mega pozytywne posty.
zuzu781 - Za ładny wygląd.

Pytania: 

1.Dlaczego założyłaś bloga?
2. Jaki kolor nosisz najczęściej? 
3. Stringi czy figi? 
4. Co Ci dodaje chęci do życia? 
5. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? 
6. W jakiej sławnej osobie kochałaś się 6 lat temu? 
7. Czego tak naprawdę chcesz w życiu? 
8. Założyła byś stanik z pusch-up`em? 
9. Ulubione perfumy? 
10. Wstaw zdjęcie paznokci. Jaki to lakier? 
11. Przedmiot szkolny, którego nie nawidzisz? Dlaczego?



You May Also Like

0 komentarze