Cześć :)

by - 10:21

Cześć wszystkim! 

Postanowiłam założyć bloga.

Tego bloga.

Chcecie wiedzieć dlaczego?

Widzieliście kiedyś, jak ktoś potrząsa puszką coca-coli, a potem ją otwiera i po chwili wszystko jest wp pianie? No, to właśnie tak się teraz czuję. Kłębi mi się w głowie tyle myśli, że zaraz chyba eksploduje, ale nie mam odwagi nic powiedzieć.

Ciocia poradziła mi kiedyś, żebym zaczęła pisać pamiętnik. Mówiła, że to świetny sposób na wyrażanie swoich najskrytszych myśli. Postanowiłam spróbować ale pamiętnik znalazł się w rękach niewłaściwej osoby i były problemy..

Chce czuć, że gdzieś na świeci jest ktoś, kto będzie mógł przeczytać, co mam do powiedzenia.
Dlatego postanowiłam założyć bloga-żeby mieć miejsce, w którym będę mogła pisać dokładnie to co chcę kiedy chcę i tak, jak chce-ale do kogoś! I gdzie nie będę musiała sie martwić, że to co mówię, nie brzmi fajnie albo, że wyjdę na idiotkę.

I dlatego ten blog jest ANONIMOWY.

Żebym mogła tu być naprawdę sobą.

To może być nasze miejsce w internecie-bezpieczny zakątek, w którym będziemy mogły rozmawiać o tym, jak to naprawdę jest być nastolatką. Tu nie będziemy musiały nikogo udawać :).

Uwielbiam robić zdjęcia, więc będę wrzucać dużo fotek. Oczywiście nie będą to SELFIE, ze względu na moją anonimowość.

OKEJ, na razie to chyba wszystko. Dzięki, że to czytacie (o ile ktoś to w ogóle czyta!). Napiszcie w komentarzach, co o tym wszystkim myślicie.

Girl Online jest teraz offline 

XOXO :*

You May Also Like

2 komentarze

  1. Plagiat. Z książki "Girl Online". Takich rzeczy się nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm Ciekawie się zapowiada :) Obserwuję ;) http://mrsmartine.blogspot.com/?view=sidebar

    OdpowiedzUsuń