SZAMPON BIOTEBAL na wypadające włosy!

by - 01:41

Cześć! W styczniu zapisałam sobie postanowienie ,,Zapuścić włosy,, i oczywiście w żaden sposób ono by się nie spełniło, jeśli bym mu nie pomogła. Zresztą tak jest ze wszystkim, nic się samo nie zrobi ;) Dlatego kupiłam szampon Biotebal Przeciw wypadaniu włosów. Przyznam szczerze, że nie sądziłam, aby to coś zmieniło, ale kupując go, była bardzo fajna promocja w Rossmannie 2+2. Myślę, że jak bym miała, za niego zapłacić to na pewno bym nie włożyła go do koszyka. I to byłby błąd, bo baardzo miło się zaskoczyłam!


Włosy urosły mi dość sporo i zauważył to nawet mój chłopak, a to rzadko się zdarza, aby Oni widzieli takie szczegóły. Fakt, szampon ma inne działanie, które również się sprawdziło. Kiedyś moje włosy były wszędzie, na spodniach, w jedzeniu (niestety), na poduszce, na szczotce, wszędzie! Teraz wypadają, ale o wiele mniej a zauważam to podczas czesania. Niestety nie zgodzę się z tym, że włosy są gęste. Może te 2 miesiące przez które go używałam to za krótko, zobaczymy za miesiąc :)

Co znajdziemy w składzie? 

Glicerynę, wyciąg z aloesu, ekstrakt sojowy, olej z kiełków pszenicy, biotynę, wyciąg z żeń-szenia, panthenol, niacynamid, kofeinę, kwas mlekowy, ekstrakt drożdżowy, wyciąg z kasztanowca zwyczajnego, oligosacharydy itd. 
Wszystko co zdrowe! :) 

Opakowanie jest plastikowe i niestety dość ciężko jest wycisnąć żelową konsystencję. Starcza na długo, jest go 200 ml i po dwóch miesiącach stosowania została jeszcze większa połowa, a myje włosy co 1 dzień.



Działanie? 
Tak jak wyżej napisałam: włosy wypadają mi coraz mniej, ale za to rosną jak szalone! Nie wiem, czym to jest spowodowane, ale na pewno czymś z tego składu :) Gęste niestety się nie zrobiły, jednak są mocniejsze. Na czubku i po bokach wyrosły mi tzw. baby hair, które mnie strasznie denerwują, lecz bardziej to utwierdza w tym, że włosy bardzo szybko rosną!


Moja ocena: 
Zdecydowanie na tak! Tani i naprawdę dobry drogeryjny produkt! Cena 20-35zł. Polecam! Ocena: 8/10 

You May Also Like

5 komentarze

  1. Sama nie testowałam, nie czuję takiej potrzeby na razie, ale od znajomych słyszałam, że tabletki są rewelacyjne, jeden z lepszych produktów na rynku :)

    Pozdrawiam,
    Amelia :)
    GangstyleGirls

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jestem bardzo zadowolona :) naprawdę polecam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Varje Winfield-klocka passerar kvalitetskontroll i USA för klockor kopior att säkerställa att varumärkets höga standard uppfylls av varje bit för att bära varumärket. Framför allt för ett nytt rolex klocka kopia varumärke är produktionen inte beroende av en kampanj för finansiering av publik eller en förbeställningsfas. Det officiella fake Breitling släppdatum för MTOne är den 1 november 2019, då klockorna börjar levereras från varumärkets fake Omega Maryland-baserade anläggning. Priset kommer att vara $ 450, vilket inkluderar en läderrem och en NATO-alternativ, samt en vaxad duk med rulle fake Hublot med plats för fyra tidstycken. Alla Winfield-klockor har två års garanti.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tabletki brałam jakiś czas temu i w sumie efekt całkiem fajny, nowe włoski zauważyłam po ponad miesiącu regularnego łykania, teraz przetestuję też ten szampon i wrócę do tabletek może będe widziała jeszcze szybciej efekt :)

    OdpowiedzUsuń