Wakacyjnie w październiku!

by - 11:57



Witajcie!


Stylizacja strictre wakacyjna albo przynajmniej wiosenna jednak nie dajcie się zwieść, ponieważ mamy 18 października! Czarna koszulka i legginsy czy jest coś lepsze? Myślę, że osoby, które są ze mną od dawna wiedzą, że to mój ulubiony styl. Chciałabym Wam jeszcze powiedzieć, że zastanawiam się nad postami kosmetycznymi tzn. ulubieńcy miesiąca, promocja w Rossmanie i inne. Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu, może dobrze zrobi to dla mojego bloga...


Weszłam tu dzisiaj dosłownie przypadkiem i sprawdziłam, jak często tu wchodzicie, i niestety nie jest to dla mnie liczba idealna, ale już trochę dorosłam i uznałam, że aby mieć to, czego się chcę, trzeba na to poczekać. Więc znów tu wrócę, skupię się jeszcze bardziej na promocji bloga i może jeszcze kiedyś o mnie usłyszycie na salonach, haha ;)

Prosiłabym Was jeszcze o opinie na temat zdjęci a dokładnie obróbki, bo zaczęłam się tym bardziej interesować i przed wszystkim zakupiłam nowy program Photoshopa!















KOSZULKA - SINSAY 
LEGGINSY - SINSAY

You May Also Like

0 komentarze