Różowo mi

by - 02:04

Cześć miśki! Nareszcie robi się bardzo wakacyjnie i mam nadzieje, że będzie więcej letnich stylizacji. Jeśli chodzi, o dzisiejszą to, muszę przyznać, że nie jestem zbytnio do niej przekonana. Czarno-Różowa koszulka? Dziwne i zbyt dziecięce. Tak przynajmniej mi się wydaje. Jednak zależało mi na poście ze stylizacją, bo widzę, że takie przyciągają Was najbardziej i schowałam dumę do kieszeni i dodaję! Mówcie, że jestem za stara na takie kolory a ja i tak będę chodzić w tej koszulce! Haha. Poza tym sesja wyszła baaardzo spontanicznie. Zgubiliśmy się w lesie i dzwoniliśmy, do naszych rodziców by nam, pomogli wrócić. Niestety wokoło był tylko las. Po kolei mówiliśmy, jak tu dojechaliśmy, rowerami a rodzice z mapą w ręce, słuchali nas przez telefon. Po godzinie jakoś się okazało, gdzie być może jesteśmy, ale żeby nie marnować czasu, robiliśmy zdjęcia ;) Na kocu okazało się, że jesteśmy 46 kilometrów od naszej miejscowości! :D 













You May Also Like

0 komentarze