30 faktów o mnie!

by - 10:06

Cześć! Z dnia na dzień jest, Was tutaj coraz więcej więc postanowiłam, że musicie poznać mnie bliżej. To będzie tylko garstka faktów o mnie. Jeśli chcecie, dowiedzieć się o mnie więcej to, zapraszam na mojego instagrama. PRINCETAA . Codziennie nowe zdjęcie. Tam dowiedzcie się dużoo, dużoo więcej! Zapraszam :)


 1. Spędziłam, noc na dworcu z chłopakiem którego, znałam zaledwie przez 8 dni pisania na facebooku.

2. Uwielbiam zmiany.

3. Przemeblowuje i przemalowuje swój pokój prawie co miesiąc.

4. Mój chłopak jest moim pierwszym chłopakiem i jesteśmy już 4 lata razem.

5. Jestem rozpuszczoną córeczką rodziców.

6 Uwielbiam słodycze, co widać ;)

7. Zgubiłam się kiedyś w lesie i szukała mnie policja.

8. Raz jedyny byłam pijana.

9. Uwielbiam blendy !

10. Jestem bardzo wrażliwa na ból zwierząt, na ich cierpienie. Ludzie są mi obojętni, ale kiedy coś dzieje się zwierzętom robie wszystko by im pomóc.



11. Kiedy byłam, mała chciałam, być projektantką.

12. Pierwszego bloga założyłam w wieku 10 lat.

13. Nie wstydzę się tego, że jestem gruba.

14. Kocham całą serie Greya! Kocham!

15. Nienawidzę kotów.

16. Nienawidzę małych dzieci!

17. Mam 7 piesków, króliczka, papugę i szczurki.

18. Umówiłam się z chłopakiem, z którym pisałam przez komputer, ale jak go zobaczyłam, to spanikowałam, i powiedziałam, że mam na imię Magda i coś mu się pomyliło :D

19. W przyszłości marzy mi się własny gabinet kosmetyczny.

20. 2 lata temu miałam problemy z samookaleczeniem.

21. Przeraża mnie, że kiedyś umrzemy.

21. W przyszłości chce zwiedzić Miami.

22. Od 3 roku życia miałam operację na nogi. Operacji było 8 w klinice we Wrocławiu. Rok temu wszystko już stało się okej.

23. Miałam w 4 i 5 klasie inwidualne nauczanie w domu przez te operacje , bo nie mogłam chodzić.

24. Kiedyś bardzo lubiłam motory, ale przez wypadek pewnej osoby znienawidziłam je.. :(
25. Prawie na każdym romantycznym filmie płacze.

26. Kiedyś miałam rude włosy.

27. Od niemowlaka śpię, na prawym boku inaczej nie, usnę!

28. Boje się dentysty i jeszcze ani razu nie byłam.

29. Uwielbiam kupować co chwilę nowe torebki, chociaż rzadko je nosze.

30. Wiele razy chciałam się zabić.



You May Also Like

0 komentarze