Recenzja: FOTOGRAFIA CYFROWA

by - 08:26



SŁOWEM WSTĘPU: Nie muszę chyba mówić nikomu, że osoba posiadająca lustrzankę nawet z najlepszej półki nie jest żadnym fotografem jeśli nie zna podstaw! Nie ważne, z czego się dowiemy tych podstaw może to być internet lub tak jak w moim przypadku książka, jednak musimy to wiedzieć. U mnie na półce zagościła wspaniała książka z poradami na temat fotografii cyfrowej!

FORMA WYDANIA: Jedyne do czego się mogę przyczepić w tej książce to okładka. Okładka jest miękka dzięki czemu są na niej zagięcia i zarysowania. To chyba tyle bo kartki i wygląd jest zdecydowanie dobre!

TREŚĆ: Książka jest podzielona na trzy działy: Technika i sprzęt, Kompozycja, edycja i obróbka.Mamy również co ileś stron ,,Poznanie sprzętu,, czyli są narysowane wszystkie np. Statywy i bardzo króciutko opisane. Mamy również zadania do wykonania. Wszystko jest bardzo mądrze opisane. Jeśli chcesz zrobić zdjęcie psu albo żywność to przeczytaj!

RECENZJA: Książka jest naprawdę świetna! Nie mogłam się od niej oderwać i przeczytałam ją bardzo szybko, dowiedziałam się z niej bardzo dużo rzeczy, które teraz mi pomogły w fotografii. Dzięki niej znalazłam idealny program do obróbki zdjęci . Naprawdę polecam!

KUPIĆ, CZY NIE: Jeśli lubisz fotografie i chcesz czegoś więcej niż zdjęcia tylko dla siebie to ten praktyczny poradnik na pewno Ci pomoże. Jeśli jednak znasz już się trochę na tym nie koniecznie, chociaż uważam, że warto czasem wrócić do podstaw więc zdecydowanie TAK! ;)

MOJA OSTATECZNA OCENA: 10/10






You May Also Like

0 komentarze