Mgiełki z Biedronki

by - 08:46


Latem lepiej zrezygnować z ciężkich perfum i  używać mgiełki, które dodatkowo nawilżają skórę. Najczęściej możemy spotkać je o zapachu owocowym. Jednak musimy pamiętać, że mgiełki są mniej trwałe niż perfumy. Za to możemy używać jej kiedy tylko chcemy. Bardzo ciężko z nimi przesadzić. Przydadzą się nam do szkoły lub na podróż aby się odświeżyć. Mgiełki mają to do siebie, że są chłodne i dają świetny efekt na ciele.
W dniu dzisiejszym mam Wam do pokazania mgiełkę z Biedronki o zapachu poziomki i arbuza.

Mgiełki mają cudowny delikatny i inspirujący zapach przypominający gorące lato.




Polecam ją ze względu na bardzo niską cenę. Ja polowałam na nie od dwóch tygodni i nie mogłam ich znaleźć aż w końcu mam! Schowały się przy kasach. Kupiłam je za około 6 złotych więc myślę, że każdemu będzie odpowiadać :)

A WY KOCHANI LUBICIE TEGO TYPU KOSMETYKI? 

You May Also Like

0 komentarze