Zamienniki Yankee Candle

by - 04:08


Uwielbiam świeczki! Kocham je! W moim pokoju zajmują one większość miejsca. Woski, świeczniki, kominki to naprawdę moja miłość. Zastanawiałam się nad kupnem orginalnych świeczek z Yankee Candle ale uważałam i nadal uważam, że 110 zł za zwykłą świece to przegięcie.Dlatego w ręce wpadł mi praktycznie takie same świeczuszki w jakimś chińskim markecie.
Mam dużą fioletową o zapachu wrzosów (mój ulubiony) i białą Morning Mist. Niestety większa ma już za sobą kilka dobrych miesięcy dlatego naklejka mnie znudziła ;) 
Oczywiście zapachy trochę się różnią ale bardzo mało. Naklejka różni się tylko nazwą reszta jest taka sama jak w orginalnych. Świeczki w słoiku są najlepsze! 
Za większą zapłaciłam 7 złotych a za mniejszą 4 złotych. Polecam :) 









A Ty lubisz świeczki? :)

You May Also Like

0 komentarze