Ulubieńcy września!

by - 04:23

Cześć! Skończył się wrzesień, jesień pokazała rogi. W tym miesiącu w moje serce wkradły się kosmetyki, które są już dobrze znane ale mnie zachwyciły dopiero teraz. Te rzeczy sprawdziły się w przeróżnych sytuacjach naprawdę na medal! W ulubieńcach znalazły się też lakiery co jest u mnie rzadkością :)



Lakiery Diadem i INGRID - Są wspaniałe! Trzymają się niesamowicie długo i mają bardzo ładny kolor. Pudrowy róż z nutą błękitu, który jest widoczny dopiero na paznokciu. Ślicznie się błyszczą! 


Mascara BOURJOIS i pomadka BEBEAUTY - Jeśli chodzi o tusz to pięknie wydłużył moje rzęsy. Nie sklejały się a co najważniejsze nie osypywały. Na pewno powtórzę zakup. Pomadka za to jest w kolorze różu i nie, nie używam jej do ust tylko na oczy. Palcem nakładam troszkę na powieki dzięki czemu są rozświetlone.


Perfuma Little Black Dress - Cudowny zapach! Bardzo elegancki i kobiecy zapach :)


Pasta do zębów - Zdziwieni? A jednak. Pasta do zębów, która ma za zadanie wybielać ząbki. I tak właśnie robi. Wybiela już od pierwszego umycia!


Kapsułki do prania - Jeśli można to tak nazwać.. Przepięknie pachną! I przede wszystkim ciuchy są gładziutkie i czyste!

To tyle :)  Tak jak mówiłam bardzo mało jednak wrzesień był dla mnie ciężkim miesiącem więc wybaczcie.

You May Also Like

0 komentarze