Case ZO-HAN

by - 05:22

SMOKE WEED

Jestem bardzo zadowolona. Wczoraj około 16 przyszedł kurier z małą kopertą. A w niej.. CASE! Zapłaciłam 50 złoty ale uważam, że było warto. Chociaż prawdę mówiąc spodziewałam się, iż obudowa będzie z gumy a jest z plastiku. A jak wiadomo kilka raz upadnie i się połamie.. Mimo wszystko cieszę się z tego case. 


Firma ZO-HAN od ostatniego miesiąca jest moją ulubioną firmą, ponieważ nie sprzedają tam tylko casów ale i również poduszki, kubki. Ceny mają bardzo dobre z tym, że za tą obudowę przepłaciłam, bo na ich stronie kosztowała ona 30 złoty a na allegro wraz z dostawą niestety o 20 złoty więcej. 


Pięknie prezentuje się na telefonie, a co najważniejsze nie ślizga się w ręce i ma ochronę na rogach więc w 96,9 % Wasz telefon będzie żył dłużej dzięki niej. 


KEEP CALM AND SMOKE WEED 

You May Also Like

0 komentarze