Piękniejsza do lata!

by - 02:47


Cześć! 


W następne wakacje ubiorę bikini - Tak powtarzałam sobie przez cały rok. Już nawet w styczniu wybierałam sobie jakie bikini założę a tu proszę.. Do wakacji zostało około 19 dni a ja nadal mam zimową oponę. Co prawda lepiej będę się czuła w jednoczęściowym stroju kąpielowym niż w zeszłym roku bo schudłam 6 kg z czego jestem bardzo dumna ale to i tak za mało.. Jestem aktualnie pączkiem. Z vaniliową posypką. Nawet teraz pisząc ten post zajadam się czekoladowym lodem. 

Jak dla mnie JUŻ a dla Was DOPIERO drugi dzień ćwiczę pośladki ,,Butt Workout | 30 day butt lift,,.
Myślę, że to znacie a jeśli nie to spróbujcie bo ćwiczenia trwają tylko 10 min a codziennie są inne, więc nie bójcie się nudy. Szczerze je polecam, ponieważ ja po tych 2 dniach zobaczyłam pierwsze efekty. A może to nie możliwe? Może to tylko moje złudzenie? Spróbujcie same i oceńcie :) 

Niejedna z Nas marzy o takiej pupci
A więc moje pulpety, ruszamy się! :* 


Następne co ćwiczę to oczywiście ćwiczenia z moją cudowną Charlotte Crosbys-Belly Blitz! Kocham tą dziewczynę i jej ćwiczenia! Nie dość, że jest piękna, przeszła cudowną metamorfozę to jeszcze wymęczy mnie jak po tygodniu szkoły albo i dłużej. Jej ćwiczenia trwają całą godzinę, niestety ja wytrzymałam tylko 20 minut. Stopniowo oczywiście, musimy wydłużyć czas. Uwielbiam patrzeć na jej stare i teraźniejsze zdjęcia. Teraz ma piękną figurę. Znacie juz Charlotte- Dziewczynę z serialu na MTV Ekipa z Newcastle? Jeśli nie to bierzcie się za to a będziecie w szoku, że tak szybko mamy efekty! <3 



IDEALNA MOTYWACJA! :* 

Moja dieta. 

A więc jeśli chodzi o dietę to nie stosuje się do jakiś sałatek, pomidorków, zupek i Pan wie co jeszcze. Jem po prostu mniej i staram się ograniczyć słodycze do dwóch Milky way ów, ponieważ ja od małego zostałam nauczona na codzienne jedzenie słodyczy, dlatego tak od tak ich nie dam rady zostawić. A jeden batonik ma 90 kcal więc nie jest aż tak kaloryczny. 
Czasami jednak mam ochotę na jakąś dietę, a wtedy stosuję DIETĘ 1000kcal. Dla mnie to wcale nie jest mało bo głodna na niej nie chodzę. Uważam, że to najlepsza dieta jakie znam, oprócz OXY niestety nie mogę jej wykupić. W przygotowaniu posiłków do 1000 kcal pomaga mi aplikacja na tel EAT FIT. Na każdy dzień mamy przygotowany jadłospis wraz z sposobem wykonania. Akurat dzisiaj na obiadek będę miała makaron ciemny nadziewany serem zółtym, wstawiam to do piekarnika aby ser się rozpuścił na około 15 minut i jemy! Jest to moje ulubione danie z tej aplikacji. Serdecznie Wam ją polecam bo dzięki niej i dzięki tej diecie zrzuciłam 4 zbędne kilogramy! 



A kto jest Waszym ideałem? Jak dla mnie Byonce. Ma cudowną figurę, wspaniałe uda i to wcięcie w tali.. 





POWODZENIA DZIEWCZYNY!!!!!!!

You May Also Like

0 komentarze