Ulubienicy maja | Spóżnione

by - 10:29

Aloha. 

Dzisiaj mam dla Was ulubieńców miesiąca. Takie posty właśnie uwielbiam. Troszkę się spóźniłam z tym postem ale już jest :)

    PUDER ART MAKE-UP ANTI SHINE
 35 

Eveline. Kupiłam ten puder pod wpływem nerwów, bardzo się spieszyłam ale musiałam jakiś wybrać więc wzięłam właśnie ten. Nie żałuje. Wręcz przeciwnie. Bardzo się z niego ciesze bo jest niesamowity, pięknie opala mi twarz (kupiłam ciut za ciemny, ale i tak wyszło na dobre), cena doskonała bo jedyne 11.36 zł i co najważniejsze cudownie kryje pryszcze i nie robi Nam żadnej krzywdy. Minusem jedynie jest to, iż ciężko go nabrać na pędzel. 

Podkład AFFINIMAT 

Maybelline. Jest to chyba najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam, a miałam ich naprawdę dużo, a niektóre z dość dobrej firmy ale ten  jest idealny. Dobrze kryje, nie tworzy efektu maski, cena przystępna bo 21.99 zł. Jest duży wybór kolorów i naprawdę Wam polecam a z połączeniem z pudrem (powyżej) wyglądamy bardzo ładnie. Niestety minusem jest to, że twarz się po nim dość mocno świeci, więc co 2-3 godzinki trzeba przypudrować nosek. 

BIG VOLUME EXPLOSION-mascara 

Eveline. Hmm.. Spodziewałam się lepszego efektu ale nie narzekam i myślę, że ta mascara zasłużyła sobie by się tutaj znaleźć. Ma bardzo śliczne opakowania, które mnie skusiło do kupienia. Fajnie podkreśla i wydłuża rzęsy, niestety ma OGROMNĄ szczotkę, dzięki czemu wybrudzimy się jak nic.. Cena: 11.40 zł  

KREM UNDER TWENTY 
Nawilżająco-matujący

Szczerze, zawsze byłam przeciwna kosmetykom tej firmy, ale ten krem jest genialny. Na noc nakładam krem z Nivea a rano przed makijażem nakładam ten. Ma baaardzo lekko konsystecję i szybko się wchłania, wszystko czego rano chce najbardziej. Pisze, że jest przeciw trądziku ale z tym się nie zgodze.. Polecam, cena: 13 zł

You May Also Like

0 komentarze