Ameryka | słodkości

by - 07:46

Good morning!



Mam dzisiaj dla Was nowość z Biedronki. A mianowicie: AMERICAN STYLE BBQ MALLOWS. Szszłykowe pianki. 
Jak wiecie z poprzednich postów, kocham, uwielbiam, ubóstwiam Amerykę. Jestem Polską Amerykanką. (żarcik) 
Kiedy byłam młodsza i zobaczyłam jakąś scenę w telewizji właśnie z tymi piankami na patyku, nie mogłam się skupić na oglądaniu bo cały film myślałam skąd Oni to biorą. Teraz już wiem, że jest to typowy Amerykański przysmak idealny do ogniska.  

Cena sześciu pianek na patyku to 2,75 zł. Myślę, że to grosza dlatego polecam Wam zakupić te pianki bo naprawdę są dobre jeśli chodzi o smak, jednak nie są za zdrowe. Przysmak ma w środku pyszną piankę, której po prostu nie da się opisać.. 
Pycha! Pycha! Pycha! Pycha! I jeszcze raz pycha! 
Co prawda na początku ma taki jakby proszek na sobie, coś co jest na wielu produktach a ja tak bardzo tego nienawidzę, ale kiedy już  ugryziemy, rozpłynie nam się to w ustach!


Podsumowując, smak ma bardzo dobry, odrobinkę za słodkie ale to tak na marginesie. Niestety nasze szaszłykowe pianki to ŻELATYNA I CUKIER.
Osoby odchudzające się powinny przeklinać na to ale czasem i nasz brzuszek potrzebuje słodkości! :) 


You May Also Like

0 komentarze