Summer!

by - 10:03

Holidays! 

No i są! Mamy wakacje. Spanie do 13, brak lekcji brzmi pięknie ale ja jeszcze nie pozbierałam się po wczorajszym :( Płakałam jak opętana, przytulałam każdego i nawet teraz płacze. Nie wieże, że odejdą od Nas tak cudowne osoby.. Nie mogę zrozumieć, że teraz przez dwa miesiące będę siedzieć w domu. Dla mnie to jest zwykły dwu dniowy weekend a w poniedziałek do szkoły. 


Będę bardzo mocno rozczarowana, kiedy nie usłyszę już mi na pamięć znanej melodyjki budzika o 6;00. Okej, żeby chociaż słońce świeciło.. To to jeszcze może są wakacje. Ale przepraszam bardzo, deszcz leje i to ma być holidays? Temu Panu u góry coś się chyba po pieprzyło.. 



Sukienka z allegro za 30 zł a buty z CCC za 120 zł. 
I piękny bukiet odemnie dla Pani wychowawczni. 

A Wy zdaliście? Pochawlcie się <3 

You May Also Like

0 komentarze