Uff, jak gorąco!

by - 01:16

                       Aloha! 


Nie wiem jak Wy ale ja umieram od ostatnich 6 dni..! Jest tak gorąco, że nie mam na nic siły. Nawet nie chce mi się siedzieć na leżaku i się opalać. Jest po prostu za gorąco. Wczoraj było 28+ a dzisiaj 29+! Istna maskara. A najbardziej szkoda mi moich psiaków, które męczą się na dworze. 
Niestety ja aż tak nie cieszę się z WAKACJI i pięknego słoneczka bo mam cholerną alergie na pyłki drzewne i zamiast sexownej mnie jest zakichana, o smarkana, z czerwonymi oczami Natalia. Może macie podobny problem? Jeśli tak to podzielcie się w komentarzu, mile widziana pomoc. :) 
A teraz kilka zdjęci, które zrobiłam tabletem.. Tak, wiem mają piękną rozdzielczości, wybaczcie.. 
Akuku! 

Do zrobienie tego zdjęcia wstałam o 5;40 i 
pogoniłam na Najwyższą Budowle Wrocławia! :) 

Ostrów Tumski, jest moim ulubionym miejscem
Tam właśnie zrodził się pomysł na bloga. 
         
                                                 
                                                                  Pergola! 

Nie mogło też zabraknąć opalania się! 
Serduszko zrobione kremem.

You May Also Like

0 komentarze