Najlepsi! ♥

by - 11:16

Jest Was tysiak! 
Tysiak. 
Aaa szaleje! 

Dziękuje Wam! 
I przepraszam za nieobceność ale jest tak bardzo gorąco, że nie mam ochoty wychodzić z domu. 40+ ehh chyba sami rozumiecie .. Ale po dwudziestym planuje gdzieś wyjechać wtedy napewno będzie też więcej zdjęci. 
Jesteście naprawdę cudowni! 
Chociaż większość z Was pewnie trafiła tu tylko dlatego, że pisałam jakieś hasło w Google, które mogło znaleźć się u mnie i tak było Was 1+ ale mimo wszystko dziękuje! 
Powinna zrobić jakiś konkurs z tej okazji co? 
No może tak, ale nie mam nic co nadawało by się jako nagroda, wybaczcie :(
Hmm.. Wiem, że to nie ładnie się chwalić ale mam też mało czasu na bloga ponieważ.. Mam wspaniałego chłopaka z którym spędzamy praktycznie całe dnie. 
Ale za ten tysiąc poświęcę temu blogu więcej czasu. 

Kocham Was  


You May Also Like

0 komentarze