Wakacyjna nuda

by - 05:47

~Deszcz w lipcu 

Pięknie, prawda? Na pewno każdy z Nas sika ze szczęścia, że w wakacje mamy deszczyk! <3 
Okej, spokojnie.. Jeszcze raz! Cześć kochani! Długo mnie nie było, wiem, przepraszam. Nie będę się tłumaczyć dlaczego bo mnie na przykład strasznie denerwuje kiedy czytam na jakiś blogu jak dziewczyna się tłumaczy dlaczego nie pisała. Teraz jesteś, więc napisz coś ciekawego a nie tekst na pół posta z przeprosinami. 
Ja dzisiaj nie napisze nic ciekawego, a to wina pogody. Moja też ale głównie pogody. Był okropny deszcz, który uniemożliwił mi robienie zdjęci. Całe swoje dnie spędzałam na oglądaniu filmów z ukochanym. 


I tak niestety wyglądają moje wakacje. W sumie nie tak sobie je wyobrażałam .. Miało być kolorowo, gorąco i pięknie. A jest szaro, chłodno, nudno! Z dużym naciskiem na  NUDNO. Gdyby nie mój facet już dawno leżała bym w grobie z dopiskiem ,,Umarła w wieku 14 lat śmiercią wakacyjną z nudów,, Dobra, to było głupie ale sami na pewno przyznacie mi racje, że te wakacje są jakieś dziwne.. A może to dlatego, że jesteśmy już starzy? Tak starzy, że wakacje Nas nie bawią? Nie mamy ochoty się bawić? Umiera nasza młoda dusza? 

Nudzicie się? 
Jak spędzacie wakacje? 

You May Also Like

0 komentarze