Lodowy smak

by - 02:12

Oj dawno mnie tu nie było. W sumie sama nie wiem dlaczego... Może przez szkołę. Lekcje do godziny 14, dużo nauki (szczególnie z matematyki) a później jeszcze chłopak więc jak tu znaleźć czas na bloga? Postaram się to zmienić. {Ale największym problemem jest to, że mój telefon popełnił samobójstwo.. Spadł mi a aparat w nim był cudowny! Teraz mam używany przez kogoś Samsung Galaxy Trend i tu akurat zdjęcia wychądzą bardzo.. Nie będę przeklinać a przecież posty bez zdjęci są do niczego. Ale jakoś to będzie :)} 

Dzisiaj pogoda jest całkiem ładna jak na październik 12 stopni i słoneczko. Dlatego wraz z Łukaszem postanowiliśmy pojechać na wycieczkę rowerową 15km :) Doskonały sport i coś co obydwoje kochamy ROWERY! Fotorelacja oczywiście jutro. 
Ostatnio nie działo się nic ciekawego ale odkryłam doskonałe lody! MAGNUM i lody OREO! <3 Za pewne już o nich słyszeliście ale ja jest bardzo do tyłu ze słodyczami ale tydzień temu było tak ciepło, że aż nie mogłam się oprzeć i zakochałam się w tych lodach, polecam serdecznie chociaż nie wiem czy pogoda pozwoli nam teraz na takie rarytasy. 
Magnum - Najlpesze lody.

Piękna ozdoba stojąca na moim biurku, idealna na jesienne wieczory.





Oreo - 5.99 *.*

:)





You May Also Like

0 komentarze