Hello October!

by - 16:17

Cześć robaczki! 


Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat aktualnej pory roku. A mianowicie jest to Jesień. Jest to pora roku, którą kocham, uwielbiam i jeszcze raz kocham. Nie, nie dlatego, że w listopadzie mam urodziny ale uwielbiam widok spadających liści, kolorowe ulice i ponure dni. 
To tak, bardzo w skrócie. 
Teraz przedstawię Wam kilka punktów za, które JA osobiście lubię jesień. 

1. 
Spacerki. Spacerki. Spacerki. 
Ciepła kurtka, obok chłopak ogrzewający nam rękę i szuranie 
liśćmi. Tylko ja Ty i gołe drzewa. Zresztą 
napewno nie tylko ja lubię jesienne spacerki..? :)

2. 
Swetry. Sweterki. Bluzy. 
W mojej szafie dominują ciepłe rzeczy praktycznie przez cały rok
więc w wakacje mam problem z ubraniem się ale teraz mogą one zabłysnąć! 
Ja jednak wolę bluzy (bez kaptura, przez głowę!) ale swetry również kocham. 

3.
Czekolada do picia. 
Ojej.. Jesień jest porą w której, nie wypicie dla mnie czekolady lub poprostu czegoś 
ciepło jest.. hm, to nie jesień. Mój kubek się bardzo ucieszy, bo 
jest używany tylko na takie dni ;) 

4. 
Sesje zdjęciowe. 
Moim zdaniem najlepsze zdjęcia wychodzą jesienią. 
Niestety szybko robi się ciemno, więc musimy się streszczać jeśli chcemy napisać posta na blogu. 
Tło liści jest tak magiczne, że nie straszne mi zimno, biorę aparat i w drogę! 
                                                       Kojarzycie tego Pana? :)
5. 
Świeczki.
O Jezu, nie mogło tutaj tego zabraknąć! 
Świeczki to dla mnie motyw przewodni jesieni! W moim pokoju są świeczki prawie, że 
wszędzie! Aż się chłopak śmieje, iż pokój wygląda jak 
cmentarz ;) 

6. 
Książki.
Również ważne dla mnie jesienią jest 
czytanie. Kładę się pod kocykiem, biorę gorącą czekoladę, dobrą 
książkę i zamykam się w świecie obcym dla innych. 
Książka ,,Kamienie na Szaniec,, 

Mogła by się tak rozpisywać w nieskończoność ale myślę, że tyle Wam wystarczy :) 



A Wy za co kochacie jesień? 

You May Also Like

0 komentarze