My make up!

by - 16:07

Cześć robaczki! 
Dzisiaj post pod tytułem ,, My morning Roution - Make up ,,! Uwielbiam tego typu posty i filmiki dlatego mam nadzieje, że Wam również sie spodoba. Zapewniam Was, że mój makijaż mieści się w  granicach 50złotych :) Makijaż do szkoły idealny :) 


W tym koszyczku zakupionym w Biedronce mieszczą się najczęściej używane przezmnie kosmetyki. Ale nie używam wszystkich. 

FACE 

Gąbeczka nie jest orginalna. Kupiłam ją na Allegro za 30zł i powiem szczerze, że jej nie polecam bo wymyciu zawsze się wykrusza.. Fluid - Volare. Najlepszy! Porządne krycie idealnie wtapia się w skóre a kosztował tylko 10zł! Korektor - Bell. Zakupiony w Biedronce za około 7zł nie jest źle bo nawet kryje pryszcze ale wolę jednak dołożyć kilka złoty i kupić lepszy. Puder - Eveline. Bardzo fajny, wygładza twarz. Pędzel kupiony na bazarku w panterkę :)


Teraz przechodzimy do makijażu oczu. Zacznijmy od Mascary - Eveline. Krótko mówiąc średnia. Żeby uzyskać efekt WOW trzeba się napracować, ale jeśli macie długie rzęsy to wystarczy jedna warstwa i będzie dobrze cena 13.99zł. Kreski robię mazakiem - Essence. Bardzo dobry, dla początkujących chyba najlepszy. Brwi - Cień z Golden Rose serdecznie polecam i pędzelek sama nie wiem skąd wraz z czesadełkiem, po starym tuszu.


A oto efekt końcowy. Tak jak pisałam wyżej mój makijaż jest tani i prosty :)
Myślę również o zrobieniu posta kolekcji moich kosmetyków. Dajcie znać co o tym myślicie!

A Wy jak się malujecie?
Pochwalcie się swoimi podkładami! 

You May Also Like

0 komentarze