FANPEG|CHŁOPAK

by - 00:21

Hej! 

Blog zapracował sobie na fanpega na facebooku! Tak, wiem powinnam go założyć wraz z datą powstania blogera ale nie jestem dobra w prowadzeniu tego typu stron. Obiecuje sobie gdyby (daj Boże) stała bym się rozpoznawaną blogerką to zatrudnię sobie kogoś do prowadzenia mojego fanpega. Kochani jak to się robi?! Nie wiem po co mi to ale skoro każdy bloger takie coś ma to ja też ;p Zapraszam na fb: LAJKUJEMY!
A tak po za tym to wszystko okej, ostatnio mam zajawkę na fotografowanie ludzi ale fakt faktem jest to totalnie dla mnie trudne, tym bardziej z marnym sprzętem. A do tego moim jedynym modelem jest mój chłopak a uwierzcie mi na słowo, że sto razy lepiej było by focić ładne dziewczyny w przeróżnych pozach ;)

Dwa jedyne zdjęcia, które wyglądają normalnie bo z nim nie da się być normalnym! <3



XOXO

You May Also Like

0 komentarze