DIY: Lakier do paznokci!

by - 11:27

Hej! 

Dzisiaj post typowo dla dziewczyn i dla miłośniczek diy! Co zrobić z niepotrzebnym cieniem do oczu?! Jak zrobić własny lakier za grosze?! Mam ogromną półkę z lakierami gdzie praktycznie każdy z nich już był używany ale zamarzył mi się złoty, złoty samochód, złoty telefon, wszystko co złote uwielbiam! Nigdzie nie mogłam go znaleźć a jak był to za ciemny lub za jasny.
Dlatego postanowiłam wykonać sobie sama lakier!

Potrzebujemy: 
Lakieru bezbarwnego 
Zapałki 
Niepotrzebnego cienia do oczu 

Krok pierwszy: 
Robimy z papieru lejek taki jak na zdjęciu lub plastikowy podbieramy mamom z kuchni. Wsadzamy go w miejsce zakrętki.

Krok drugi: 
Kruszymy zapałką cień do oczu i przez lejek wsypujemy go do bezbarwnego lakieru. 




 Krok trzeci: 
Energicznie mieszamy dopóki cień się nie ujednolici. 



A oto efekt końcowy :) Mi się bardzo podoba. Z bezbarwnego lakieru takie cudo tak naprawdę za nie całe 5zł bo każda z nas ma cienie w  domu a najtańszy lakier bezbarwny kupimy za 4zł.
Kiedy będzie za rzadkie wsypcie do lakieru mąki.

Co Wy o tym sądzicie?

You May Also Like

0 komentarze