My make-up

by - 00:09

Cześć! 

Coś nie dobrego dzieje się z moją duszą. Brak mi pomysłów na następne posty! Piszę do Was grubo po pierwszej godzinie bo wygrzebałam zaległa zdjęcia, żeby nie było, że przestałam prowadzić bloga. Krótko na temat produktów, które iżywam do codziennego makijażu.


TWARZ


Do twarzy używam, zieloną bazę, którą znalazłam w Biedronce w szafie Belli. Totalnie mnie to zaskoczyło i powiem szczerze, że jak na Biedronkowy kosmetyk jest naprawdę świetna. Pod oczy (tylko pod oczy) nakładam korektor rozświetlający z Maybaline (ten ze zdjęcia już się skończył) I wszystko ładnie wklepuję gąbeczką z Hebe.


Na końcu na twarz nakładam puder za grosze i kupiony na spontanie. Biały okazał się być świetnym puder! Zaskoczyło mnie to ;)

OCZY 


Najpierw na moje malutkie, biedne mini rzęsy nakładam odżywkę z Eveline, która dla mnie jest bazą pod tusz. Podkręcam je zalotką i tuszuje tuszem z maybelline lash sensational.


Teraz brwi. Moja ulubiona części. Tutaj używam cieni z Mels. Koloru używałam na zmianę raz brązowy, raz czarny. Teraz jednak mieszam obydwa aby wyszedł czarny ale nie za ciemny. Nie zapomnij ich rozczesać z nadmiaru pudru!

USTA

I na koniec usta. Nie maluje ich codziennie bo tego nie lubię. Ale jeśli już to używam tej szminki z Bell. Kolor Nude bo tylko takie uznaje ;)

I to tyle jeśli chodzi o mój makijaż ;) Jak Widzicie nie jest tego dużo i nie jest to jakaś ogromna tapeta.

You May Also Like

0 komentarze