Marzenia

by - 03:15

Witam!

Ten post pisze o pierwszej w nocy bo za Chiny nie chce mi się spać. Nie wiem co pisać.. Może o marzeniach? Niee, za długi by był. To może o bezdomnych pieskach? Okej, jednak o marzeniach. To tak marzy mi się..

1. Kolorowy jednorożec. Naprawdę. Chciała bym mieć na ogrodzi białego jednorożca z kolorową grzywą, który będzie cudownie się do mnie uśmiechał. 


A tak już całkiem poważnie..

1. Chciała bym lustrzankę, prawdziwą, profesjonalną lustrzankę, która będzie robić magicznie piękne zdjęcia. 


2. Marzy mi się sesja zdjęciowa wykonana przez prawdziwego fotografa. A  najlepiej taka, która będzie gdzieś umieszczona np. na wystawie zdjęci.


3. Oo tak.. Zrobiła bym wszystko aby napisali o mnie w gazecie ,,Najmłodsza blogerka osiągnęła sukces, ma tysiące fanek na całym świecie,,. No same przyznajcie, że też byście tak chciały ;p 


4. Biała komoda z Ikei! Proszę rodziców o nią już dłuższy czas i nic nie wskórałam.. Taka komoda z ikei i moja toaletka wyglądało by idealnie! :) 


You May Also Like

0 komentarze