HAUL KOSMETYCZNY

by - 11:00


Witam Was! 

Już trochę minęło od poprzedniego posta, ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że komputer mi wysiadł. Mimo to wszystko w porządku i mam dla Was HAUL! Będę dwa takie posty bo jeden haul kosmetyczny a drugi ubraniowy. Tak, wiem.. Też wolę filmiki ale nie mam sprzętu aby nagrywać. Może kiedyś ;) Dzisiaj kosmetyki! 
A tak po za tym to na pewno zauważyliście, że desing bloga troszkę się zmienił i nazwa, mam nadzieje, że przypadł Wam do gustu. 


1. Sól do stóp- Jestem z niej bardzo zadowolona. Ma cudowny zapach mięty a oprócz tego stopy po umyciu wydają się bardzo świeże i lekkie. Sól ma zapobiegać poceniu, grzybicy i popękanej skórze. Super! 


2.  Mgiełka Body Spray - Jej zapach mnie powala! Ma piękną woń owoców. Nie jest to ciężka perfuma tylko mgiełka, która rozchodzi się na całe ciało. Zapach trzyma się dość długo. Zakupiona w Hebe :) 


3. Dozownik do mydła - Nie było mi to wcale potrzebne ale ten różowy kolor i napis skusiły mnie. Nie potrafiłam się oprzeć. A taki gadżet bardzo ładnie wygląda. 


3. Korektor z Meybaline - Powiem szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego od tej firmy jeśli chodzi o krycie ale uratowało go to, że nawet dobrze kryje cienie pod oczami. 


4. Szczotka Tangle Tizer - Super! Nie wyrywa włosów, jest świetna! Nie ma co tu więcej mówić. 

5. Tusz do rzęs - Lash sensation. Hmm.. Wszyscy go chwalili ale niestety ja jestem na niego negatywnie nastawiona. Okropnie skleja mi rzęsy i napewno w żaden sposób nie daje efektu wow. Nie polecam. 


6. Lakier Hybrydowy - Pierwszy taki mój lakier za, który dałam 15zł. Nie posiadam nic do robienia takich pazurków ale koleżanka ma, dlatego go kupiłam. Wyglądał ślicznie ale szybko mi się znudził ;) 


7. 5 maszynek do golenia - Z tego akurat ciesze się najbardziej. Ja swoje zawsze zgubie lub okropnie stępie na nogach hihi a teraz 5 maszynek za 6zł! 


8. Ręcznik - Najzwyklejszy w świecie ręcznik w kolorze brzoskwini. U mnie zawsze pojawia się problem ręcznikowy. Za szorstki, zgubiły się itp. A ten kosztował tylko 5zł więc raczej było warto :) 

Dajcie, znacie co się wam podobało :) 

You May Also Like

0 komentarze