Moja fotografia cz.1

by - 01:53

Cześć! 

Wstyd się przyznać ale mam zawiasy w pisaniu. Totalnie nie wiem o czym pisać i co fotografować, o sesjach już nawet nie mówię. A do tego ta przeklęta nauka.. Tak wiem, mamy wakacje! Ale mądra blondynka doszła do poprawki i za 20 dni będę pisała testy poprawkowe z matematyki i historii. Brawo! Dlatego też czas na zdjęcia mam dopiero pod wieczór a dobrze wiecie jakie są zdjęcia nocną porą. Przynajmniej ja nie umiem takich robić. 
Przeszedł mi pewnie pomysł.. Troszkę się boję krytyki ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana! Chciałam założyć kanał na YouTube. 
Chwila na grobową cisze.. 3 2 1 już! 
Głupi pomysł ale jeszcze zobaczymy jak to będzie. A tak przy okazji mój chłopak założył sobie bloga! Haha :) Zapraszam, motywujcie! klik 
Ja dla Was mam tylko marne fotografie, które wykonałam wczoraj. Nie krytykujcie nie jestem zawodowcem, ledwo amatorem! :) 








You May Also Like

0 komentarze