Ulubieńcy lipca!

by - 07:10

Cześć! 

Miesiąc wakacji już nam miną. Został tylko miesiąc! Chcę go jakoś porządnie wykorzystać. Nie siedzieć na tyłku tylko aktywnie spędzić czas. Mam nadzieje, że zdążę gdzieś wyjechać. Lipiec był nudny i praktycznie cały spędzony był na czytaniu książki, którą zaraz zobaczycie w ulubieńcach. Zapraszam do zdjęci.


1. Szminka Heanh- Ma prześliczny kolorek 304. Na ustach nie jest za ciemna, wpada w leciutki róż. Nie schodzi szybko, trzyma się do 12h. Nie skleja ust. Pięknie wygląda na słońcu :) 


 2. Tołpa - Żel oczyszczający twarz. Nie mam co o nim mówić jest wprost idealny! Zaczerwienia znikły i małe wypryski też. Idealny! 


 3. Pędzel do pudru FaceMake- Zakupiłam go na jakiejś chińskiej strony (nie pamiętam nazwy) bardzo lekki jest i nie osadza się w nim puder. 


4. Krem do rąk- Cudo! Pięknie pachnie i nawilża. Nie zauważyłam aby jakoś konkretnie działał na paznokcie ale dłonie są po nim piękne! 

 5. Odżywka do włosów nadająca objętość - Pachnie cudownie i naprawdę nadaje objętości. Ja nakładam go tylko u nasady. 


6. Zegarek Fossil- Piękny i pasuje do wszystkiego! 


 7. Lakier hybrydowy Polish Poster- Piękny, cudowny, nieziemski! Niebieski tak ładnie wygląda na pazurkach.. Brak słów! Zakochałam się! 


8. Książka Say It. - Bardzo ciekawa i lekka tak na wakacje. Nie będę się rozpisywać bo pojawi się tu recenzja, póki co mogę Wam ją serdecznie polecić! 

To są wszyscy moi ulubieńcy tego miesiąca. Nie jest ich zbyt dużo ale są te w, których totalnie się zakochałam! A co jest waszymi ulubieńcami?

You May Also Like

0 komentarze