Haul Ubraniowy

by - 02:10

Witam! 

Musze się poskarżyć na pogodę. Jest po prostu okropna! Wiatr, deszcz i brak warunków na sesję zdjęciowe. Jak Wam mija weekend? Zaraz z facetem lecimy na pizze, dlatego dodaję na szybko post z ciuszkami, które ostatnio wyrwałam. Zapraszam dalej :)


1. Biała sukieneczka, którą zakupiłam w Zarze za 35zł. Bardzo ładnie wygląda w tali. 



2. Również biała sukieneczka bez ramiączek. Z jej jestem najbardziej zadowolona. Zakupiona w Sibster za 45zł.


3. I kolejna sukienka. U góry ma szeroką bluzeczkę w harmonijkę i obcisłą spódniczkę. Cudo! Za 50zł w Sisbter.


4. Sukienka lub tunika zależy do czego ją ubieramy. Mi się ona widzi z szortami. Materiał dość przebija ale to nie przeszkadza. 8zł w SH.


5. Bluzeczka w Złego kota Huston. Z tyłu ma przecudowną siateczkę, która okropnie mi się spodobała. Idealna na chłodniejsze dni. SH 15zł


6. Japonki. Uwielbiam te buty. Pasują praktycznie do wszystkiego. A w Pepco kupcie je po 5zł :)


7. A na koniec bielizna. Stringi w panterkę i koronkowe zakupione w TXM za piątaka. Staniczek z Szachownicy za 20zł

You May Also Like

0 komentarze