Wiązanie na dekolcie

by - 07:42

Hej kochani!

 Właśnie siedzę z laptopem na kolanach i słucham świątecznej muzyki. Nie za szybko? Nie sądzę ;) Strasznie szybko zleciał mi ten rok... Może to jeszcze za szybko na przemyślenia o tym roku, ale powie pokrótce, że chętnie bym go powtórzyła. Każda chwila, sekunda, godzina była dla mnie wyjątkowa. Mam już 16 lat, jestem w liceum i co najważniejsze to już 5 rok z rzędu, kiedy jestem z Łukaszem... Pięć cudownych lat! Mam nadzieje, że następny rok będzie jeszcze lepszy, że nauczę się więcej od życia, że wytrzymamy następne miesiące razem.

Mogłabym pisać i pisać, ale zostawię taki post na koniec grudnia. Podsumuje cały 2017. Wow, naprawdę do mnie nie dociera, że jestem już taka stara ;)

Natex to blog modowy więc skupmy się na zdjęciach :) Stylizacja taka jak zawsze: Prosta. Nic wymyślnego i oryginalnego. Cała ja. Bluzka w moro z wiązanie na dekolcie to zdecydowanie mój hit! I o dziwo znalazłam w moim rozmiarze! Haha, niestety wszystko było uniwersalne albo dla chudzinek a jak wszyscy wiemy, ja do takich nie,należę ;) I czarne spodnie. Taak, tym razem spodnie nie legginsy jak zazwyczaj :D









Bluzka- Chińczyk 
Spodnie - Zara 



You May Also Like

0 komentarze