BIAŁE FUTERKO

by - 12:07


Witam Was kochani :)

Dzisiaj w końcu nie padał deszcz i mogłam porobić zdjęcia.
W dzisiejszym zestawie pokażę Wam klasyczne jesienne futerko. Według mnie to must have każdej kobiety. Pasuje niemal do wszystkiego, a szpilki do tego to już sztos! Prosty krój- bardzo bezpieczny element do każdej stylizacji.. :Futerko połączyłam z czarną bluzką. Pozornie oficjalnie, grzeczny look..Poszłam na łatwiznę i założyłam czarne leginsy.
Przyznaję się, że futrzaka kupiłam za złotówkę w lumpeksie. Wiem, że dla wielu ciuchy z second handu to nie zbyt dobry pomysł, ale uwierzcie mi, że można upolować niezłe i markowe ciuchy za grosze.
Zdjęcia nie są na 6+, ale to wina butów :D Strasznie bolą mnie w nich nogi i marzyłam tylko oo tym, żeby jak najszybciej to skończyć. Do kobiet cierpliwych nie należę, jednak są sytuacje, w których nie dam się ponosić emocjom. Jeszcze jedna psrawa.. Na zdjęciach wystaje mi brzuch. Niestety od dziecka miałam, nadwagę więc potraktujcie, to jako ,,modelka plus size,, :D







You May Also Like

0 komentarze