Miodowa koszula

by - 01:42


Cześć! Mam nadzieję, że docenicie dzisiejsze zdjęcia, bo niesamowicie przy nich zmarzłam. Chociaż ja bardzo lubię mroźne dni. Na dworze robi się chłodno, ale w sercu tak jakby cieplej. Uwielbiam grube swetry, ciepłe szale i rękawiczki. Jesień i zima to moja ulubiona pora roku! Najlepsze są wieczory, kiedy mogę zapalić wszystkie świeczki i oglądać film pod kocem z chłopakiem.Stylizacja za to bardzo pasuje do tych klimatów. Koszula w jesiennej barwie i trapery! Kocham traperki! Wygodne, wciąż stylowe i pasują nie tylko do eleganckich ciuchów, ale również do bluz!Krótki tekst dzisiaj, bo nie mam na nic ochoty i pomimo tego, że jest dziesiąta rano zaraz,wracam do łóżka spać dalej. Wstanę wieczorem, odrobię lekcje, trening, kąpiel i znów do spania! Ah te lenie niedziele!












BUTY - CHIŃCZYK 
KOSZULA - ZARA 
SPODNIE - SINSAY 

You May Also Like

0 komentarze