Pudrowy sweterek

by - 10:31


Witam wszystkich!

Właśnie zaczął się grudzień. Czyli 3 miesiące nauki już za nami! Ciężko mi w to uwierzyć, że dopiero co zaczynałam w liceum, a teraz już oceny proponowane... Ogólnie staram się wykorzystać każdą, wolną, dłuższą chwilę na odrobinę zdjęć, ale jak widać tego czasu mam niestety niewiele. Jednak obiecałam sobie, że post będzie pojawiać się co sobotę.
Dzisiaj mam dla Was stylizację, którą kierowałam do zimowych dni. Pudrowy różowy sweterek z chookerem oraz miodowe emu (oczywiście nie oryginalne ;) ). Jak Wam się całość podoba? Ja zdecydowanie jestem za odpruciem tego chookera. Ewidentnie uwypukla mój podwójny podbródek haha!
Niestety zdjęci jest mało, ale zabrałam się za nagrywanie vlogmasów i chciałam mieć czas na montowanie.
Życzę Wam dużo śniegu!






You May Also Like

0 komentarze