Nowy kanał na YT! Spełniłam marzenie!

by - 15:06

Cześć kochani, jak widać porzuciłam bloga... Ale nie na zawsze. Od czasu do czasu pojawią się nowe posty, niestety już nie tak często. Dzisiaj chciałabym Was zmotywować do spełniania swoich marzeń. Pisałam nie tak dawno post na blogu o swoich marzeniach klik. I wiecie co? W ciągu tych niecałych dwóch miesiącach udało mi się spełnić dwa z nich!


1. Mam laptopa firmy hp



2. Założyłam kanał na YouTube!



Dążenie do celu jest sukcesem :) W sumie to dzięki Wam mi się to udało. Były osoby, które motywowały mnie w komentarzach i też takie, które po przeczytaniu tamtego postu mówili mi na ulicy, abym założyła kanał na YouTube. Uwierzcie mi, że początki były trudne. Strach i tysięczne oglądanie tej samej sceny czy czasem nie powiedziałam czegoś głupiego. Teraz jestem o podium wyżej do spełniania marzeń. Wiem, że warto się nimi dzielić.



Czwarte marzenie brzmiało ,,będę szczupła,, i niestety jeszcze nie jestem, ale schudłam już a może dopiero 4 kilogramy. Co jest dla mnie niesamowitym sukces i motywacją! Dziewczyny i chłopcy nigdy, ale to nigdy się nie poddawajcie! Jeśli coś nie wyszło to znak, że jeszcze nie czas. Poczekajmy i znów spróbujmy, ale nie rezygnujmy!



Spójrzcie na mój nagłówek i przeczytajcie go na głos! :)



A tymczasem zaparzam na mój Świerzy i rozwijający się kanał :)


You May Also Like

0 komentarze