Moje postanowienia 2017

by - 10:42


Witajcie. Wczoraj a dokładnie dzisiaj był Sylwester. Spędziłam go w miłym towarzystwie znajomych. Rok 2016 był dobrym rokiem jak każdy miał złe chwile i te dobre. W zeszłym roku nie miałam żadnych postanowień.  A nawet jak bym jakieś miałam, to i tak pewnie bym ich nie dotrzymała. I to niekoniecznie dla tego, że taki ze mnie człowiek, mam problem dotrzymać słowa danego samej sobie itd. Nie. Po prostu zazwyczaj wyszukiwałam sobie postanowień noworocznych na siłę i nie miały one dla mnie większego znaczenia. Po czasie po prostu zapominałam o nich.
Poza tym podobno jeżeli coś się opublikuje, to jest większa szansa, że się z tego wywiążemy, więc do dzieła!


-Wyjechać nad morze- 
Przyznam się, że nigdy nie byłam nad Polskim morzem, dlatego moim pierwszym postanowieniem jest to aby się tam wybrać. Z rodziną, z koleżanką, z chłopakiem, na stopa, rowerem. Nie ważne jak, ważne by tam być chociaż chwilę. 

-Codziennie ćwiczyć- 
Takie typowe, prawda? Nigdy mi się to nie udało do końca roku. Myślę, że w tym roku mi się uda. Postaram się, ponieważ naprawdę mi zależy na poprawie sylwetki. Sam ten post będzie dla mnie duuużą motywacją. 

-Prowadzić zdrowy styl życia- 
Nie wiedziałam jak to konkretnie nazwać. Mam tu na myśli prowadzenie diety.

-Krągłe pośladki- 
Marzą mi się takie idealne pośladki. Chyba nie jestem jedyną dziewczyną, która o tym marzy. Myślę, że jest to naprawdę wykonalne i jestem pewna w 90% za rok dumnie napiszę, że mi się udało! 

-Pielęgnować związek- 
O co mi chodzi? Rok 2016 był rokiem gdzie często się kłóciliśmy z chłopakiem i często były próby rozstania ale mimo to, żadne z nas tego nie chciało i wytrwaliśmy do końca tego roku. Teraz  jest 2017 rok i w teraz chcę aby w tym roku się nie kłócić, żeby było idealnie i tak będzie.

-Założyć kanał na YT- 
Niesamowicie mi się to marzy. Pragnęłam bym mieć kanał na Yt, dodawać tam vlogi, filmiki kosmetyczne. Będę ogromnie dumna z siebie jeśli mi się to uda. Jest to chyba postanowienie jak i marzenie, cel. 

-Schudnąć do 54kg- 
Myślę, że jest to dobry początek, że taka waga mi wystarczy. 

-Pisać na blogu 3x w tygodniu- 
Ciekawe czy dam radę. Będę się strać ale wolne się skończyło, znów wracam do szkoły więc nie będzie to łatwe ale spróbuję ;) 

-Minimalizm- 
Tak. Chcę aby mój pokój jak i szafa była minimalistyczna. 

-Szkolić się w fotografowaniu- 
Ograniczam się do robienia zdjęci na bloga a chciała bym w przyszłość chciała bym pracować w tej branży więc w tym roku mam zamiar poszerzyć swoją wiedzę na ten temat. 

-Zrobić pierwszą sesję zdjęciową- 
Kiedyś pisałam, że jak będę miała lepszy aparat to będę chciała wykonać komuś sesję. Aparat mam doskonały, tylko modelki brak ;p. 

-Pić 2l wody niegazowanej dziennie- 
Niegazowanej! Nie lubię takiej ale mus to mus :) Będę musiała się jakoś do niej przekonać. 




You May Also Like

0 komentarze