Bordowy golf

by - 08:34



Cześć! Wiecie, że lubię wygodne i proste outfity. Zresztą..  zimą trudno o coś bardziej "wyszukanego". Stylizacja baardzo prosta beż żadnych efektów specjalnych. Chociaż przyznam, że nienawidzę golfów ale to jedyna rzecz w mojej szafie w takim kolorze a  bordowy jest bardzo modny szczególnie zimą ;) 
 A dla takich zmarzluchów jak ja- proponuję 2 pary grubych skarpetek.  No, właśnie zmarzluch ze mnie więc ciężko mi było pozować w tym golfiku przez prawie godzinę bo zdjęcia mi się nie podobały. Do teraz coś mi  w nich nie odpowiada ale chcę coś dodać bo w końcu miałam postanowienie noworoczne aby  pisać tu  3 razy w tygodniu. Jeśli  nie pamiętacie odsyłam was tutaj:klik :)  Mam nadzieje że spodoba wam się sesja bo nieźle się namęczyłam,żeby ją obrobić w photoshopie .. Oh, rozjaśnianie przycinanie, kadrowanie. Chyba najdłużej ze wszystkich sesji na bloga to robiłam. No cóż żegnam się z wami i idę do łóżka oglądać film, a dokładniej to horror! 
Miłego wieczoru! :)











You May Also Like

0 komentarze