Świąteczne filmy

by - 16:53

Cześć! Zrobiłam sobie trochę przerwy, ale już wracam do blogowania. Dzisiaj taki leciutki, tematyczny post o świątecznych filmach. Takich, które ja uwielbiam i oglądam co roku rodzinnie przy choince. A propos świąt, czy tylko u mnie nie ma śniegu? :( Następny grudzień bez śniegu, świetnie. Pewnie dlatego nawet nie czuje tej  ,,magicznej,, atmosfery.



1. LIST DO M oraz LIST DO M 2 
Jest to doskonała komedia i idealnie świątecznie. Jest w niej również dużo romantyzmu dlatego zazwyczaj oglądamy ją tylko z mamą a chłopcy zajmują się kuchnią ;) Za każdym razem wzruszam się do łez, polecam!


2. PEWNYCH GWIEŹDZISTYCH ŚWIĄT
Powiem tak: Film nie bije na głowe i na pewno są lepsze ale jako taki rodzinny film spisał się dobrze. Wszystkich nas rozbawił a nawet wzruszył. Obejrzyjcie jeśli macie czas i podajcie swoją opinie, bo jestem ciekawa :)

3.KISS KISS BANG BANG
Hmm.. Czy jest to taki świąteczny film? Fakt, że akcja rozgrywa się w święta, są mikołajki i choinki nie znaczy, że jest to film na święta i dla każdego ;). Jednak moja rodzinka go lubi i ja również. Przyznam, że podczas takiego filmu o morderstwie odpoczywa od tej całej magicznej atmosfery.

4.ŚWIĘTA LAS MINUTE 
Nic dodać nic ująć, po prostu świetna komedia świąteczna, której nie może zabraknąć w grudniu! :)

5. ŚWIĄTECZNA WIADOMOŚĆ
Sympatyczna Kristi North zostaje zatrudniona na poczcie jako sekretarka Świętego Mikołaja, by odpisywać dzieciom ślącym do niego listy. Wkrótce zakochuje się w niej pewien listonosz. Taka milutka komedia-romantyczna dla każdego.

6. ŚWIĄTECZNE  PSIAKI 
Uwielbiam filmy gdzie grają takie maleństwa! Z każdego filmu mogła bym zrezygnować ale nie z tego! Kocham go i obiecuje, że nawet jako staruszka będę go oglądać! Bo tylko one mogą uratować święta.

7. BAD SANTA
 to komedia kryminalna, co do której miałam wątpliwości, jednak kiedy ją oglądałam chwilami śmiałam się jak głupia, a czasami płakałam jak bóbr. Film opowiada o świątecznym rabusiu, który napotyka na swojej drodze pewnego chłopca. To niesamowite jak bardzo małe dziecko namieszało w życiu i sercu Złego Mikołaja.

8. KEVIN SAM W DOMU

Jak mogliście pomyśleć, że tego zabraknie?! Oczywiście nie ma świąt bez tego dzieciaka, chociaż przykre, że teraz święta kojarzą się nam z nim a nie z Jezusem. Kevin to tradycja a nie film, dlatego nie zapomnijcie go obejrzeć, bo nie będzie prezentów. 


You May Also Like

0 komentarze