Black ramoneska

by - 05:17

Witajcie we wrześniowe popołudnie! Przychodzę z pozytywną energią, dużą dawką słońca i stylizacją w streetwearowym, a zarazem kobiecym stylu! Bo przecież można ubrać się wygodnie a nadal czuć się seksownie i kobieco. Nie da się także ukryć, że pokochałam obuwie sportowe. Łączę je z każdym typem odzieży i czuję się naprawdę super. Czuję, że w końcu odnalazłam swój styl. Kiedyś bardzo eksperymentowałam, nie wiedziałam co ubrać. Ogólnie nie czułam się do końca dobrze w tym, co nosiłam. Nigdy nie było to dla mnie udane w 100%. Poza tym może zapytam również Was? O to, jak Wy to widzicie? Podoba się Wam aktualnie mój styl, sposób ubioru? Jestem ciekawa, w jakiej wersji mnie lubicie. :-)
Nie rozpisuję się, ponieważ mam zamiar dzisiaj po chillować w ostatni weekend tego miesiąca. Napiszcie, jaki jest Was styl! :)













BUTY - Nike 
STRAPSY - Allegro 
LEGGINSY - No name 
RAMONESKA - New York

You May Also Like

0 komentarze