Szary sweterek / Setny post

by - 12:42

Kochani! Pierwsze co chce powiedzieć to to, że ten post jest setny! Darowałam dobie jakieś specjalne zdjęcia z balonami itp. ale przemowa musi być! :D Możecie przejść do zdjęci jeśli nie lubie takich uroczystych spraw. Więc tak.. 
Moja pewność siebie była bardzo mała od dziecka i nadal jest chociaż poprawiła mi się właśnie dzięki temu blogowi. Nie ukrawając moja waga nie jest w normie, co zresztą widzicie na zdjęciach . Właśnie przez to dużo zdjęci z sesji kasuje bo widać jakąs fałdkę za dużo ale ten blog pomógł mi akceptować to jak wyglądam i przede wszystkim pomógł mi zadbać o swoją sylwetkę. Patrząc na te wszystkie foty ze stylizacjami zauważyłam, że .. Że wyglądam źle w takim ciele. Dzięki temu dostaje kopa w dupę by ćwiczyć i jeść inaczej bo przecież na zdjęciach muszę wyjść idealnie.  Może tego bloga nie czyta zbyt dużo osób ale czytają go osoby które znam dlatego dodając ten setny post czuje się mega dumna, że doszłam tu gdzie jestem, że robię coś co lubie i przede wszyatkim, że mam coś swojego. Coś nad czym pracuje i coś co widzą inni. 
Dziękuje wszystkim czytelnikom i hejterom.
Pozytywne opinie jak i te negatywne są dla mnie wielką motywacją nie tylko do proawdzenia bloga ale też do dbiania o sylwetkę. 

Wielkie dzięki!

A co do zdjęci to trochę ławki i siatki ha ha.











You May Also Like

0 komentarze