Hybryda - Nowość

by - 05:44

Cześć! W dzisiejszym poście kilka nowość jeśli chodzi o paznokcie :) Od nie dawan zaczęłam zabawę z hybrydą czego nie żałuje, bo nigdy nie miałam czasu na jakiekolwiek  poprawki odpryśniętego lakieru a teraz dzięki żelowym lakierom kolor utrzymuje się około 2-3 tygodnie. Od razu mówię, że nie mam zestawu Semilaca tylko jakąś podróbę z allegro za 120zł co szczerze polecam na pczątek. Nie chce dodawać postu z całym tym kompletem ale jeśli będziecie chciali dajcie znać :) 



1. Niestety moja lampa się zepsuła.. Dlatego kupiłam nową białą z której jestem bardziej zadowolona niż z poprzedniej ponieważ jest dużo mniejsza. Lampa ,,mostek,, polecam! Koszowała 40 złotych więc to chyba nie jest majątek a naprawdę jest super :)


2Lakiery hybrydowe BLING. Szczerze jestem z nich bardzo zadowolona. Otwierając go stwierdziłm, że jest bardzo klejący i lejący ale po nałożeniu na płytkę paznokcia bardzo fajnie się rozprowadził i nie wylewał się na skórę. Niestety z całych dwóch półek lakierów zostało około 7 więc nie miałam zbyt dużego wyboru.



3. Lakier TrueStar już mogliście zobaczyć na blogu ale gdzieś sie zapodział więc kupiłam jeszcze raz ten sam. Ale przyznam, że Bling lepsze ;)


 4. Zdaniem pani sprzedającej jest to żel który da mi efekt syrenki. Najwyraźniej, była Pani bardzo mało doświadczona bo wcale to do tego nie służy ale za namową tej ekspedientki skusiłam się. Może na coś się przyda ;) 



5. Ostatnią rzeczą jaką kupiłam jest tak zwane słoneczko. Czyli sprawdzamy tu jak wygląda kolor. Coś w tym stylu ha ha . Pomyślałam, że się przyda bo w lakierach hybrydowych niestety nie widać koloru, dopiero po odkręceniu więc na wzorniku pomalowałam i podpisałam numeki :)

 













You May Also Like

0 komentarze