RÓŻOWY POMPON

by - 07:36


Siemka! Dzisiaj znowu stylizacja! Już kiedyś pisałam, że jak złapie mnie wena to potrafię dodać dziesięć postów pod rząd. I tak jest właśnie teraz ;)
Niestety pogoda znów pokazała rogi ale mam jeszcze kilka folderów z zaległymi zdjęciami więc nie mogę narzekać! 
Ale bardziej do rzeczy. Wczoraj jakaś osoba napisała mi, że jeśli chcę dostawać darmowe rzeczy jako blogger to powinnam się bardziej postarać. Jednak chcę zaznczayć, że bloga proawdzę już od 4 lat i do dziś dzień nie dostałam ani jednej darmowej rzeczy do zareklamowania i nawet się o to nie staram :) Cieszy mnie kiedy wiem, że ktoś czyta te wypociny i ogląda zdjęcia. To mi w stu procentach wystarczy :) Dziękuję za każdy komentarz, za każdą obserwację  i za samo wejście tu, w mój świat. Z dnia na dzień prubuję  udoskonalić bloga,  zdjęcia wraz z postami ale póki co cieszę się, że udało mi się dojściu tu gdzie jestem.









 Bluzka - Romwe 
Dżinsy- Sinster 
Buty - CCC
Torebka - Sieciówka 
Pompon- Sinster

You May Also Like

0 komentarze