Grunge style

by - 10:10


Dobry wieczór! A tym, którzy przeczytają post jutro- dzień dobry! Miłego dnia! :D
Nie mogłam zasnąć, ostatnio regularnie wstaję, planuję dzień, dzięki czemu dość spoko udaje mi się wywiązać ze wszystkich obowiązków. Jednak nie ukrywam- mam duże problemy ze snem, koncentracją i ogólnie samopoczuciem. Może to wina zbliżającuch się kobiecyhc dni? ;) 



W ostatnim czasie pochłonęła mnie szkoła. Wiecie, ostatnia klasa gimnazjum więc muszę podciągnąć oceny by dostać się do wymarzonej szkoły fotograficznej.. z przykrością stwierdzam że co raz częściej zapominam o blogowaniu. Ciężko mi znaleźć na to czas, a wiecie że nie lubię "odwalać maniany" i dodawać post na łapu capu. Do perfekcyjnego bloga mi stąd jak do nieba, jednak czasy wstawiania czegoś by tylko wstawić już dawno za mną. Jest to największa pasja, nie wyobrażam sobie aby bloga, czy fotografii  nie było w moim życiu. Dlatego doszłam do wniosku, że raz na jakiś czas warto zostawić książke z matematyki i , iść zrobić to co kochamy. A być szczęśliwszym i mieć tego banana na twarzy :))

Stylizacja wcale do mnie nie pasuje. Uwielbiam ubierać bluzki z dekoldami i pokazywać co nieco a ta stylizacja jest mroczna ha ha! Kupiłam ten chooker ze względu na   panującą modę ale nie miałam pojęcia do czego go ubrać. Sukienka w kwiatki a może białe zakolanówki i czarna spódniczka? Postawiłam jednak na jasne dżinsy i obiecuje sobie jak i wam, że chyba jż nigdy nie załążę psu obroży bo ja w tym ledwo wytrzymałam!   
  Chyba niektórzy mnie dobrze znają, co to za Natalia bez dziur.. w spodniach, za które mi się tyle razy oberwało :D haha buziaki do usłyszenia! ;-*










Chooker - TKmax 
Bluzka- H&M
Spodnie- Sinster 
Buty- Biedronka ;)

You May Also Like

0 komentarze