Co ja tu robię!?

by - 16:18

Hej wszystkim!

Wracam z pod kulonym ogonem!  Jest mi teraz trochę dziwnie po takiej przerwie tu pisać, że nawet nie wiem, czy dobrze się przywitałam haha. Szczerze przyznam, że zapragnęłam być światowej sławy YouTuberką! Niestety nie wyszło mi to na dobre poprzez liczny hejt na, który jestem uczulona i przy każdej złej opinii nie mam na nic ochoty i tak właśnie było z YouTubem. Jednak dzięki temu odnalazłam swoje prawdziwe ja! Już wiem, że wolę być schowaną, cichą myszką, która robi zdjęcia w ukryciu, aby nikomu nie przeszkodzi. Właśnie przez to postanowiłam wrócić do bloga, ale z pewną zmianą. Na początku trzymałam się twardo zasady, że tutaj tylko zdjęcia ze stylizacjami, ale teraz wykorzystam to miejsce i czytelników do stworzenia sobie portfolio jako fotograf :) Owszem, będę stała przed obiektywem, ale również i za więc wyczekujcie różnego typu postów.

Dzisiaj mam dla Was tylko na przywitanie dwa zdjęcia, które były zrobione bardzo spontanicznie i w ogóle nie z myślą o blogu, a więc do dzieła! Mój ,,osobisty fotograf,, będzie musiał się wziąć w garść!



You May Also Like

0 komentarze